Call יכול הינה חברה ראשונה מסוגה המתמחה בהקמת מוקדים טלפונים בשיטת מיקור חוץ Outsourcing אשר רוב עובדיה הם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות. החברה הוקמה בפברואר 2008 בחזונם של המקימים לבצע מהפכה בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות בישראל.
במהלך השנה האחרונה פועלת קבוצת מוקד אמון, בליווי עמותת נגישות ישראל, להנגשת כלל שירותיה, ביניהם: אתר האינטרנט, מוקד שירות הלקוחות ועוד, כל זאת מתוך מחויבות לשיפור רווחתם ואיכות חייהם של ציבור האנשים עם המוגבלויות.
בנוסף, עוברים עובדי החברה הכשרות למתן שירות נגיש באמצעות מערך ההדרכה של חברת "כל יכול" במטרה לחשוף אותם לנושא הנגישות ולהקנות מיומנויות למתן שירות נגיש לכל סוגי המוגבלויות.במסגרת ההדרכה קיימו העובדים מפגשים עם עובדי כל יכול המתמודדים עם מוגבלויות במטרה לפזר חששות ומבוכה, להעלים סטיגמות וליצור תמיכה, הבנה ואהדה.