לקבלת הצעה ללא התחייבות
השאירו פרטים ונציגנו יצרו איתכם קשר
תקן איכות ISO

תקני איכות

תו תקן ISO 9001:2008
קבוצת מוקד אמון חרטה על דגלה את המצוינות כאבן דרך בכל תחומי פעילות החברה תוך מתן דגש על איכות השירות ללקוח, יחס אישי ומקצועי.
לקבוצת מוקד אמון תקן ISO 9001:2008 והיא מקיימת מבחני איכות תקופתיים. תו תקן ISO 9001:2008 מייצג הסכמה בינלאומית על נוהגי ניהול תקין מתוך מגמה להבטיח שארגונים יוכלו לספק בקביעות מוצרים או שירותים אשר עומדים בדרישות וציפיות הלקוח ועומדים בדרישות תחיקתיות ישימות.
העקרונות הניהוליים המהווים בסיס לת”י ISO 9001:2008
1. התמקדות בלקוח – ארגונים תלויים בלקוחותיהם ולכן עליהם להבין את צורכיהם הנוכחיים והעתידיים, לענות על דרישותיהם ולחתור אל מעבר לציפיותיהם.
2. מנהיגות – מנהיגים קובעים את אחידות הכיוון ואת תכליתו של הארגון. הם אמורים ליצור ולטפח אווירה פנימית שבה העובדים יכולים להיות מעורבים באופן מלא בהשגת מטרות הארגון.
3. מעורבות עובדים – עובדים בכל הרמות הנם מהות הארגון ומעורבותם המלאה מאפשרת שימוש ביכולות שלהם לטובת הארגון.
4. גישה תהליכית – תוצאה מבוקשת מושגת ביתר יעילות כאשר פעילויות ומשאבים הקשורים בה מנוהלים כתהליך.
5. גישה מערכתית לניהול- זיהוי, הבנה וניהול של תהליכים הקשורים ביניהם כמערכת, תורמים לאפקטיביות וליעילות הארגון בהשגת מטרותיו.
6. שיפור מתמיד – שיפור מתמיד של כלל ביצועי הארגון אמור להיות מטרה קבועה של הארגון.
7. גישה עובדתית לקבלת החלטות – החלטות אפקטיביות מבוססות על ניתוח נתונים ומידע.
8. יחסים עם ספק המבוססים על תועלת הדדית – הארגון והספקים שלו תלויים זה בזה וביסוס היחסים ביניהם על תועלת הדדית, מגביר את יכולתם ליצירת ערך.
דרישות הנגזרות מהעקרונות לעי”ל:

  • פעולה מתקנת
  • פעולה מונעת (סקר סיכונים)
  • ניתוח נתונים
  • ניטור שביעות רצון הלקוח
  • מבדק פנימי
  • שיפור מתמיד (תכנון, בקרה ותוצאות בפועל)
  • בקרת תוצאות בפועל לעומת תוצאות מתוכננות (אפקטיביות), הן ברמת התהליכים והן ברמת המערכת

ממצאים עיקריים, הנגזרים מיישום כל הנ”ל, מוזרמים לסקר ההנהלה ובו מתקבלות ההחלטות באשר לשיפורים נדרשים והמשאבים שיש להקצות על-מנת להשיגם.