/

מצלמות אבטחה עולות לענן

מוקד אמון, החברה המובילה בישראל בפתרונות אבטחה מתקדמים וחדשניים, מספקת ללקוחותיה הפרטיים, העסקיים והמוסדיים מצלמות אבטחה בענן. מדובר בשירות מתקדם, בטוח ואיכותי המספק לבעליו שלל פונקציות ויתרונות של התרעה, בקרה ופיקוח שחשוב להכיר.

מצלמות אבטחה

מהותה של טכנולוגיית ענן

עולם ה – IOT ה”אינטרנט של הדברים”, מגיע גם לעולם האבטחה. טכנולוגיית ענן משמשת כיום גם את מצלמות האבטחה ומערכות האזעקה. מוקד אמון הטמיעה במוקד המבצעי מערכת טכנולוגית מתקדמת וחדשנית המאפשרת שמירת מידע און ליין על גביהם של שרתים רחוקים ומאובטחים. השירות חוסך לכם את הצורך בהתקנתן של תוכנות מחשב וחומרה , ומאפשרים לשמור ולקבל את כל נתוני ותיעוד המצלמות און ליין דרך רשת האינטרנט. כך נתוני המצלמות הופכים לנגישים בכל מקום בעולם, בכל זמן באמצעות אפליקציה או דפדפן. בנתונים תוכלו לצפות בזמן אמת, הורדת הקלטות, ובמקרי התרעה, המערכת תשדר תמונות למכשירי הטלפון הניידים שלכם.

 
רמות אבטחה גבוהות ביותר

חשוב להבין כי שימוש בשירותי ענן עבור מצלמות אבטחה היו מאוד בטוח ומסופק על ידינו עם רמות אבטחה גבוהות ומתקדמות ביותר. יתרה מכך, מעצם העובדה שנתוני המצלמות אינם שוכנים באופן פיזי בבית העסק או בבית פרטי, הם מוגנים מפני גניבות או ניסיונות חבלה ונמנע איבוד מידע חשוב.

 
פתרון מתקדם וחסכוני בהתאמה אישית

השימוש במצלמות בענן מהווה אמצעי אבטחה מתקדם וגם חסכוני. ראשית, חוסך את הצורך ברכישת DVR, מחשבי הקלטה, שרתים, תוכנות וציוד נוסף עבור נתוני המצלמות, וכן בכוח אדם שינהל ויתחזק אותם. בנוסף, שירות ענן למצלמות אבטחה מוצע עבור מחירים עממיים ונגישים. כך שבפועל, בחישובי עלות מול תועלת שירותים אלו הינם חסכוניים ומשתלמים במיוחד. ואם לא די בכך, עימנו כל אחד יכול לבחור בחבילת שירותי ענן למצלמת האבטחה המתאימה לו במאפייניה והיקפה. כך למשל, ניתן לבחור במספר המצלמות המחוברות און ליין, או בגודל חבילת ההקלטה המבוקשת.

 
הזמנת מצלמות אבטחה בענן

להזמנת מצלמות אבטחה עם שירותי ענן בטוחים ומתקדמים, ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, הכנסו לקטלוג מצלמות אבטחה

או צרו קשר עם מוקד אמון בטלפון *3340

ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בקשה וצורך.

 

מחפשים מצלמות אבטחה לבית או לעסק ? כאן תוכלו למצוא את מגוון מסלולי המיגון של מוקד אמון הכוללים מצלמות אבטחה !

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות