/

מוקד צופה למניעת פריצות

אם פעם, התקנת מערכות טלוויזיה במעגל סגור הייתה בבחינת מותרות בבתי יוקרה ובתי עסק גדולים,

כיום, מרבית העסקים והשכונות החדשות, מתקינים, בעלות נמוכה מבעבר, מצלמות אבטחה מתקדמות.

מוקד צופה

המודעות הגוברת לנושא האבטחה, יכולה להסביר אולי את הירידה המזערית שנרשמת בשנים האחרונות במספר הפריצות לעסקים ובתים, אך עדיין מדובר בקיטון מזערי בלבד הדורש התייחסות רצינית ומתן פתרונות אבטחה מתקדמים. מה גם שלאחרונה אנו עדים לעליה ברמת התחכום של הגנבים ושכלול שיטות הפריצה.

 

מה זה שירות מוקד צופה?

אם אתה לא יודע, סימן שאת/ה לא בסטטיסטיקת הפריצות שעולה עם השנים.
כאשר מערכת האזעקה מופעלת, מועברת התרעה למוקד ובאמצעות מצלמות ומערכות הקלטה דיגיטליות המותקנות אצל הלקוח, המוקד והלקוח מפקחים על האתר המוגן בזמן אמת.
הלקוח יכול להתחבר למצלמות מכל מטלפון נייד “חכם” או ממחשב מרוחק.

 

שרות מוקד צופה הינו נדבך נוסף על שירותי המוקד והסיור של מוקד אמון ובא להשלים את “תמונת אירוע הפריצה” בזמן אמת – תרתי משמע.
בבתי עסק רבים ובבתי מגורים מותקנות היום מערכות אבטחה משוכללות. הרעיון הוא לחבר בינם לבין מצלמות אבטחה אשר יאפשרו צפייה והקלטה בזמן אמת במוקד המבצעי, וכמובן ללקוח עצמו. הוספת מעגל הגנה נוסף תורם להרתעה, מניעה וצמצום נזקי פריצות.

 

מוקד אמון מספקת שירות מוקד צופה ייחודי אשר אינו מצריך התערבות ידנית של המוקדנית, בניגוד לחברות מוקד אחרות המצריכות כניסה יזומה למערכת המצלמות. חדר הבקרה של מוקד אמון מצויד באמצעי תוכנה וחומרה משוכללים הגורמים ל”קפיצת” התמונה במסך בעת קבלת ההתרעה ממערכת האזעקה ומאפשרים למוקדנית לצפות באופן מיידי באתר המוגן. מהירות התגובה קריטית וחוסכת זמן יקר.

בנוסף, שרת המוקד מגבה, לפרק זמן סביר, את הקלטת כל אירועי הפריצות, כך שבמידה ומכשיר ההקלטה המקומי ניזוק, ניתן לשחזר את הקלטת האירוע.
 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות