/

מדוע אנחנו מצטרפים לשירותי מוקד?

מה מניע אותנו להצטרף לחברת שירותי מוקד וסיור והאם המניעים משתנים בין נשים לגברים?

סקר שבוצע לאחרונה על ידי “מוקד אמון” מצביע כי נשים מונעות מסוגיית הביטחון האישי לעומת הגברים אשר מונעים מסוגיית הביטוח.

DSC_4709

השיקול העיקרי בבחירת שירותי מוקד וסיור הינו מהירות תגובת ניידות הסיור (62%). 23% מקרב המשפחות הלא מחוברות לשירותי מוקד וסיור, שוקלות לרכוש שירותי מוקד מהסיבות הבאות:

45% הגברת הביטחון האישי ן-28% עקב ריבוי פריצות באזור.

77% מקרב הלא מחוברים, לא שוקלים לרכוש שירותי מוקד בגלל הסיבות: 24% לא חשים צורך, 21% מסיבות תקציב ו-28% “יש מספיק אמצעים אחרים”.

בקרב בעלי דירות גג, סוגיית הביטוח הוא המניע היותר משמעותי, מאשר בקרב בעלי בתי קרקע ובעלי דירות גן (33%). משיחות עם סוכני המכירות עולה שמרבית הרכישות מתבצעות עם הכניסה לבית החדש. למעט גל פריצות, יש קושי לעורר צורך אצל לקוח שלאורך זמן לא השתמש בשרותי מוקד.

 

השיקול הבולט בבחירת מוקד, בקרב הלקוחות הפוטנציאלים, הוא מהירות התגובה של ניידת הסיור. על פי הסקר, חברת מוקד אמון נהנית מתדמית טובה בקרב האוכלוסייה והערך איתו החברה מזוהה הינו, אמינות. אנחנו ממשיכים להשקיע מאמצעים כבירים בשדרוג השירותים אותם אנחנו מספקים ללקוחותינו ובחידושים טכנולוגיים בתחום האבטחה על מנת להעניק להם תחושת ביטחון ואמון.

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות