אמון בקהילה – עם ולמען הקהילה כבר יותר מ-30 שנה תרומה לקהילה היא ערך מרכזי וחלק בלתי נפרד מתפיסת העולם של קבוצת מוקד אמון. אנו רואים עצמנו מחויבים לקהילה בה אנו פועלים ודואגים לשלב תרומה זו במסגרת הפעילות העסקית שלנו, בין במעורבות פעילה ובין בתרומה כספית. אנו מאמינים כי עלינו לתרום מפירות ההצלחה שלנו בחזרה לקהילה בה אנו חיים. קבוצת מוקד אמון, על כל עובדיה ומנהליה, תורמת לקהילה במגוון רחב של פרויקטים שחלקם מפורטים כאן:

במסגרת תרומתנו למען הקהילה אימצנו את יחידת 669. יחידת החילוץ וההצלה של חיל האוויר.

מטרות היחידה : חילוץ טייסים שנטשו את כלי הטיס, חילוץ לוחמים, פינוי מוטס של נפגעים ואיתור נעדרים.

היחידה, הנחשבת לאחת מיחידות העילית של צה”ל עושה לילות כימים לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל

קרא עוד

ידידי מרכז רפואי רבין

ידידי מרכז רפואי רבין – עמותת הידידים של מרכז רפואי רבין מטרתה לסייע במימוש חזונו של המרכז הרפואי: קידום רפואה חדשנית ומצוינת למען המטופלים. העמותה מגייסת אהדה ציבורית ותרומות כספיות באמצעות מעגלי תמיכה של תורמים, סייעה עמותת הידידים לפיתוחו של מרכז רפואי רבין בתחומים מגוונים. … קרא עוד

יד לילד המיוחד

עמותת “יד לילד המיוחד” הוקמה ע”י קבוצת הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, במטרה להקל על ההתמודדות הכרוכה בגידול ילד מיוחד.
העמותה מפעילה בכל שנה מחנה קיץ, הנקרא, “מצויני גן ישראל”, בו מבלים הילדים המיוחדים שבועיים עם ילדים רגילים בני גילם.
חברת מוקד אמון מעניקה חסות לתחבורה שמסיעה את הילדים במחנה הקיץ שמתקיים בכל שנה.
בנוסף, מוקד אמון התקינה במבנה העמותה מערכות מיגון ומעניקה שירותי מוקד וסיור באופן שוטף.

לקט ישראל

מנהלי ועובדי מוקד אמון מתנדבים באופן קבוע בארגון “לקט ישראל ” שמטרתו הצלת עודפי מזון.
היבול שנאסף נשלח לארגונים התומכים בנזקקים בכל רחבי הארץ. הארגון משמש כמומחה בתחומו ואחראי להעברת עודפי מזון ממקורות מגוונים לעמותות ומוסדות סיוע, באמצעותן מגיע הארגון למאות אלפי אנשים בכל רחבי הארץ עם אספקה של מזון איכותי, בריא ומזין.

TEDxSaVyon

קבוצת מוקד אמון שמחה להיות שותפה באירוע החשוב והמכונן TEDxSavyon. אירועי TED, המקדמים מדי יום רעיונות יוצאי דופן וחדשנות טכנולוגית בכול תחומי החיים מתכתבים עם תפיסת עולמינו השמה את החדשנות והמצוינות במוקד ואת הקדמה והמקצועיות במרכז.

עמותת אור ירוק

עמותת “אור ירוק” הוקמה בשנת 1997 מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו.
המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל.
קבוצת מוקד אמון ומנהליה תומכים במאבק בתאונות בדרכים ומברכים את פועלה של עמותת אור ירוק בשינוי תרבות הנהיגה בישראל.
חברת מוקד אמון סייעה בשילוט צמתים ביום המחויבות הלאומי לבטיחות בדרכים אשר הוקדש להעלאת המודעות בקרב הציבור.
מנהלי קבוצת מוקד אמון, אשר חרטו על דגלה את המצוינות כאבן דרך בכל תחומי פעילות החברה, מחויבים לפעול להשפיע על שיפור מתמיד של תרבות הנהיגה בחברה ושמירה קפדנית על חוקי התנועה במטרה למנוע תאונות דרכים.
מנהלי החברה מצויים בקשר שוטף עם נציגי עמותת אור ירוק ומסייעים ככל הניתן על ידם לפעילותה המבורכת של העמותה.

א.ס. סביון

כדוריד הוא ענף הספורט המוביל בסביון. מועדון א.ס.סביון כולל את אחת מקבוצות הכדוריד הטובות בארץ ואת קבוצת הבוגרים אשר רק לאחרונה העפילה לליגה א’.
קבוצת מוקד אמון מעניקה כבר מספר שנים חסות מסחרית לקבוצה.
“זהו מועדון שרוצה תמיד לנצח ואינו מפסיק לחלום – אגודה משפחתית שכל הישוב מאחוריה” מסביר מנכ”ל הקבוצה, רפי סויד, את מהות הקשר בן החברה לקבוצה “אנו במוקד אמון מתחברים מאוד לערכים אלו ונותנים יד אמיצה לכדוריד בסביון”.

כל יכול

Call יכול הינה חברה ראשונה מסוגה המתמחה בהקמת מוקדים טלפונים בשיטת מיקור חוץ Outsourcing אשר רוב עובדיה הם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות. החברה הוקמה בפברואר 2008 בחזונם של המקימים לבצע מהפכה בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות בישראל.

במהלך השנה האחרונה פועלת קבוצת מוקד אמון, בליווי עמותת נגישות ישראל, להנגשת כלל שירותיה, ביניהם: אתר האינטרנט, מוקד שירות הלקוחות ועוד, כל זאת מתוך מחויבות לשיפור רווחתם ואיכות חייהם של ציבור האנשים עם המוגבלויות. 
בנוסף, עוברים עובדי החברה הכשרות למתן שירות נגיש באמצעות מערך ההדרכה של חברת “כל יכול” במטרה לחשוף אותם לנושא הנגישות ולהקנות מיומנויות למתן שירות נגיש לכל סוגי המוגבלויות.במסגרת ההדרכה קיימו העובדים מפגשים עם עובדי כל יכול המתמודדים עם מוגבלויות במטרה לפזר חששות ומבוכה, להעלים סטיגמות וליצור תמיכה, הבנה ואהדה.

אלין בית נועם

מסייע לצעירים עם לקויות שכליות ופיזיות משמעותיות. בית נועם פועל מתוך תפיסה כי גם לאנשים עם מוגבלות הזכות להיות פעילים, יוצרים ומעורבים

בקהילה. במסגרת פעילויות יוצרים החניכים מגוון עבודות המשולבות במוצרים.

מידי שנה בחג הפורים הנהלת מוקד אמון רוכשת מאות משלוחי מנות לעובדיה, ובכך מתאפשרת הזדמנות לתרומה לקהילה ולהענקת מתנות ייחודיות לעובדינו עם ערך מוסף

רחשי לב

העמותה עוזרת לחולי סרטן שיבא תל השומר ומטפלת מידי שנה, בכ-500 ילדים וצעירים חולי סרטן, ללא הבדלי דת, גזע ומין ומכל שכבות האוכלוסייה. ההדגשים הינם חברתיים, חינוכיים ופסיכולוגיים, מתוך מטרה לשמור על המורל של הילדים, לסייע בהתמודדות עם האתגרים הקשים הכרוכים במחלה ולהקל על הסבל.רחשי לב – מקיימת פעילות ברוכה ללא הפסקה, בכל ימות השנה ומפעילה מערך מתנדבים בבתי הילדים החולים בכל רחבי הארץ, מקיימת טיולים בארץ ובחול, מפעילה את אמבולנס החלומות ועוד.

תקוות

פצועי צה”ל כתוצאה מפעילות מבצעית ונפגעי טרור חשים פעמים רבות עומס פיזי ונפשי עצום בעקבות הטראומה הקשה שעברו. הם למעשה נדרשים להתמודד במקביל בשתי חזיתות: המלחמה על השיקום הפיזי, והמאבק לחזרה לחיים, חיים של שמחה, של הישג, חיים של תקווה.עמותת ” תקוות ” נהגתה לראשונה בשנת 2007 מתוך אמונה שהתקווה לחיים טובים ומלאי סיפוק היא לא חלום , ושלמרות פצעי הגוף והנפש אפשר לתת תקווה אמיתית, מציאותית ומעשית, שתחזיר את הפצועים למסלול חיים רגיל דרך עוצמה, מאבק ונחישות

אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב היא אוניברסיטת המחקר הגדולה, המרכזית והבינתחומית ביותר בארץ. תכליתה כמוסד להשכלה גבוהה ביצירת ידע, שימורו והנחלתו לסטודנטים ולציבור הרחב. האוניברסיטה שואפת למצוינות אקדמית בינלאומית עם אחריות חברתית. מימושה של שאיפה זו מצריכה תרומות להשקעה בהוראה ובמחקר לצד גיוס תרומות לצמצום הפערים החברתיים והגדלת שיוויון הזדמנויות בחינוך. ההזדמנות להשפיע על ההשכלה הגבוהה באמצעות תרומה למלגות לדוקטורנטים ותלמידי תואר שני, תרומה לתשתיות למעבדות מחקר, מלגות לצוותי חוקרים חוזרים, מלגות לסטודנטים נזקקים ותרומה לפרויקטים חברתיים.
תרומה לאוניברסיטת תל אביב מאפשרת להגשים חלומות לסטודנטים.

תרומה לאוניברסיטה מאפשרת לכל אחד ואחת מכם להשפיע ולשנות, מאפשרת לממש חלומות וערכים שחשובים לכם. תרומה למחקר ולמלגות היא השקעה בטוחה בצמיחתה ושגשוגה של מדינת ישראל, כי בסופו של דבר מחקר וחינוך אקדמי מעולים הם ערובה לקיומנו כאן

גדולים מהחיים

מטרת העמותה ללוות את הילדים החולים ובני משפחותיהם מרגע אבחון המחלה עד להחלמה מלאה ולחולל שינוי משמעותי בחיי הילדים ומשפחותיהם באמצעות יצירת חוויות משמחות לצד שיפור מתמיד באיכות הטיפול והתנאים הרפואיים

עמותת ויצ”ו

מידי שנה, תודות לגיוס חסויות, נערכות בסניפי ויצ”ו חגיגות בר ובת מצווה לילדים יתומים ולילדי חד הוריות.
קבוצת מוקד אמון נותנת החסות הראשית לחגיגות אלו ומקפידה להעביר מידי שנה סיוע כספי לקידום ושימור פרויקט חשוב זה.
אופיין של החגיגות שונה מסניף לסניף אך בכולם נשמר החיבור למסורת ישראל.
החגיגות נערכות בשיתוף עם המוסד לביטוח לאומי והאגף לשירותים חברתיים.

עזר מציון

מרכז “אורנית” הינו בית החלמה, המארח ילדים ונוער חולי סרטן ואת בני משפחותיהם בתקופת הטיפולים הקשה, ומעניק להם חום, אהבה ותחושה של בית.
המקום נבנה ע”י “עזר מציון” ו”קרן ברכה ומוטי זיסר”, בסיוע המוסד לביטוח לאומי, כשירות לחולי סרטן.
המקום מארח חולים המטופלים במרכז הארץ ואשר מתגוררים רחוק ממקום הטיפול.
כמו כן, כאשר ילדים עוברים טיפולים, הם מוזמנים יחד עם הוריהם להתארח ב”אורנית” ללא כל תשלום וליהנות מהפעילויות ומהמתקנים השונים במקום.
מוקד אמון מאבטחת את מרכז אורנית ואף העבירה סיוע כספית למפעל מבורך זה.

עמותת אקי”ם

אקים ישראל הוא ארגון הורים המייצג כיום ציבור של כ- 30000 אנשים עם פיגור שכלי בישראל ובני משפחותיהם.
מנהלי קבוצת מוקד אמון נטלו חלק באירוע “כולנו בני אדם” אותו יזמה רשת איקאה ישראל.
זאת השנה השנייה ברציפות בה העבירה קבוצת מוקד אמון תרומה לאקי”ם.

חלוקת מזון לנזקקים בראש השנה ופסח

עובדי והנהלת מוקד אמון נרתמו לסייע למשפחות מעוטות יכולות  ותורמים סל רחב של מוצרים  בראש השנה ובפסח . נאספו מצרכים רבים, ביניהם – קופסאות שימורים, שמן, פסטה כשרה, אורז, טיטולים, מזון לתינוקות, קמח מצה, מצות ועוד.
המצרכים הועברו לפני החג לעיריות, אשר דאגו לחלק את המצרכים לתושבים.

קרן אתנה

מוקד אמון עם קרן אתנה – להעצמת המורים בישראל
קרן אתנה הוקמה על ידי מספר אנשי עסקים כארגון ללא כוונת רווח במטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם.
מקור השם “אתנה” הוא על שמה של אלת החכמה במיתולוגיה היוונית.
תכנית הליבה של הקרן היא “מחשב נייד לכל מורה בישראל”.

העמותה לקידום החינוך

העמותה לקידום החינוך, הרווחה והבריאות ביפו, פועלת לסייע בידי ילדים ונוער, הבאים מרקע של מצוקה קשה, לשאוף, לחלום ולהגשים את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.
העמותה מפעילה פרויקטים ותכניות העשרה חינוכיות בערים תל אביב, יפו, ראשון לציון, בת ים ובית שמש.
חברת מוקד אמון אבטחה וסיפקה שירות ואלט פארקינג בהתנדבות באירוע התרמה מרהיב שנערך בביתו של מר שלמה שמלצר בעלי קבוצת שלמה SIXT.
באירוע, השתתפו מאות אורחים וביניהם מנהלי קבוצת מוקד אמון, ובמהלכו נאספו תרומות נכבדות למען העמותה.

מוקד אמון נותנים חסות לצופים

“תנועת הצופים העבריים בישראל” היא תנועת נוער ציונית, ממלכתית, שייעודה הוא להקים ולפתח, מסגרות חינוכיות-ערכיות, בהן יפעלו ילדים ובני נוער בכל רחבי הארץ, במגוון פעילויות חברתיות חווייתיות המהוות עבורם מקור לפיתוח אישי, לבילוי ולהנאה.
קבוצת מוקד אמון נותנת חסות לשבט הצופים בגני תקווה ובנווה מונסון,מודיעין ורמת גן .

מעגל נשים סביון

מעגל נשים הינו ארגון בינלאומי, התנדבותי, א-פוליטי, של נשים צעירות בגילאי 18-45.
מטרות הארגון הן עידוד ההבנה והאחווה בין נשים צעירות מתרבויות ורקע שונים והגברת מעורבותן ותרומתן למען הקהילה.

חגיגת בנות ובני מצווה

כחלק ממסורת רבת שנים של טינה סויד ז”ל שהלכה לעולמה בשנת 2017, החליטה מוקד אמון להמשיך את המסורת ולקיים אירוע לבני ובנות מצווה לילדי בקעת אונו.
טינה הייתה אשת משפחה למופת, אשת חייל, חוכמה וחסד אוהבת חיים ואדם, והקדישה את כל חייה לנתינה, תרומה ודאגה לזולת ואנו גאים להמשיך את דרכה.

תודה למוקד אמון

נגישות