/

אבטחת מידע למצלמות אבטחה

מצלמות רשת (network cameras) הינן מצלמות פשוטות וזולות יחסית אשר ניתן לפקח באמצעותן על האתר המצולם מכל מקום דרך רשת האינטרנט (מחשב, מכשיר נייד).

אבטחת מידע למצלמות אבטחה
לכאורה, מדובר בפתרון זול ויעיל לאבטחת העסק או הבית, אך אליה וקוץ בה, חשוב לדאוג לאבטחת מידע למצלמות, אחרת משתמשים אחרים עלולים לאתר בקלות את כתובת הרשת של המצלמה ולצפות באזור המצולם.

בבואך להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק אנו ממליצים לא להתקין מצלמות אינטרנט שאינן מיועדות לצרכי אבטחה.
מוקד אמון מתמחה בתכנון והתקנת מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מצלמות אבטחה והקלטה דיגיטלית המיועדים לצרכי אבטחה.

ישנן מצלמות אבטחה מסוגים רבים החל ממצלמות אנאלוגיות רגילות ועד למצלמות מתקדמות כגון, מצלמות מגה פיקסל אשר מתחברות למכשיר (DVR (Digital Video Recorder או למכשיר (NVR (Network Video Recorder.

 

אבטחת המידע במצלמות אבטחה אלו נעשית בכמה דרכים:

  • דרך מכשיר DVR/NVR
  • דרך הראוטר אליו מתחבר מכשיר הDVR/NVR
  • הגדרת שם משתמש וסיסמה שונים לכל לקוח
  • כתובת IP קבועה עם משתמשים מוגדרים
  • פנייה לספק האינטרנט של הלקוח המגדיר צפייה במצלמות האבטחה רק לכתובת IP מסוימת כך שרק משתמשים מוגדרים יוכלו לצפות דרך מצלמות האבטחה.
  • במערכות צפייה והקלטה המיועדות בעיקר לארגונים ניתן לראות בכל רגע נתון איזה משתמשים מחוברים למצלמות האבטחה.

 

תכנון והתקנה של מערכות מיגון דורש ניסיון רב ומיומנות מקצועית חסרת פשרות. חשוב לציין כי נדרשת עבודת תכנון והכנה מדוקדקת עוד בשלב תכנון הבית ומערכות החשמל בכדי ליצור את התשתית המתאימה להתקנה העתידית בשלבי עבודות הגמר בבית. בכדי ליהנות מיתרונות מערכת המיגון ו”לישון בשקט” יש להקפיד על איכות הציוד והתקנה וחשוב יותר מכול – רמת השרות. לכן, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין רב שנים ומערך שירות טכני יעיל, זמין ואמין.
 

    צרו עמנו קשר עוד היום




    נגישות